NIEPEŁNOSPRAWNE HOTELE

Cześć, dawno mnie tutaj nie było, co nie oznacza, że doskwiera mi brak doświadczeń, o nie, co to to nie, więc zapraszam do lektury!

Wstępem: dostaliśmy kilka miesięcy temu zaproszenie na ślub – świetnie! 

Strasznie nas to zaproszenie ucieszyło, tzn. każde zaproszenie, również na ślub, nas cieszy, niestety wiele musieliśmy odpuścić z powodu niedostosowanego obiektu, w którym ślub i wesele się odbywało.

Tym razem, ku naszemu zadowoleniu, okazało się inaczej!

Transport załatwiony, muszki od www.marthu.com dotarły, koperta jest 😀  czyli prawie wszystko… no właśnie… przecież nocleg pasuje załatwić!…. i tu zaczyna się przygoda.

Google i szukaj fraza: noclegi dla niepełnosprawnych, hotele, motele i chuj wie co jeszcze nawet w promieniu 30 km od wesela (życie nauczyło mnie, by nie wymagać cudów). Telefonów wykonałem kilkadziesiąt, poniżej przytaczam tylko najciekawsze scenariusze rozmów.

Telefon:

Dzień dobry, czy mają Państwo pokój dostosowany dla osoby na wózku inwalidzkim? Tak, mamy. Świetnie! Chciałbym zarezerwować na 22 lipca. A to nie mamy w tym terminie. A dzień wcześniej? Też nie mamy, bo my go wynajmujemy tylko wtedy jak wesele organizowane jest u nas. Aha.

Tak, mamy. Świetnie… to … rezerwować (…). A w jakim stanie jest ta osoba na wózku? Nie chodzi. A to nie bo do prysznica są stopnie. Aha.

Tak, mamy. Super… To znaczy mamy, ale nie w tym obiekcie, bo wie Pan, mamy dwa obiekty i w tym, o który Panu chodzi to nie mamy, ale 120 km dalej jest nasz inny obiekt i tam mamy. Aha. 120 to ja mam do domu.

Tak, rezerwować. A ta osoba może chodzić? Nie, jest na wózku. Oj, to problem bo my ten pokój mamy na piętrze. No ok, to pewno macie windę? Niestety nie. Aha.

Tak, chciałbym (…) Proszę zaczekać, pokojami zajmuje się nasz kelner Marcin, już go wołam do telefonu. Dobrze czekam. MMMMAAAAARRRRRRCCCCCCIIIIIINNNNNNN! Gość chce pokój dla kogoś na wózku! Halo? Witam, Panie Marcinie chciałbym zarezerwować (…) Nie mamy! Aha.

Tak, mamy ale windę zdemontowaliśmy bo nikt nie używał. Aha.

Tak, mamy. Świetnie! Chciałbym zarezerwować (…). Proszę zaczekać, zapytam menagera. Czekam… czekam… czekam… Przepraszam Pana, jednak nie możemy przyjąć rezerwacji bo ten pokój rok temu został przerobiony na szatnie –  napisać, że mnie zamurowało to nic nie napisać  😀

Po wykonaniu 47 telefonów udało się zarezerwować nocleg w www.zajazdpodskala.pl/, co się okaże na miejscu? Zobaczymy, dam Wam znać!

A co do samego wesela… Trzymajcie kciuki żeby mnie buty nie obgryzły 😀

Ps. Jestem rozczarowany tym jak hotelarze, motelarze i chuj wie co jeszcze, rozumieją pojęcie dostosowane pokoje dla niepełnosprawnych. Jakie są Wasze doświadczenia?